Lagi meme selepas ditag oleh Hana

1. What’s bothering you right now?
Aku punya tesis dan supervisor. Aku fobia mahu bertemu dengannya. Aku sedang mengalami writer’s block. Tapi nak tak nak kenalah jumpa juga minggu ini.

2. Describe your:
wallet
– Hitam, jenama cikai dan banyak poket. Aku tidak pentingkan jenama sangat. Yang penting ia boleh menjalankan fungsinya.

wallpaper on pc : Gambar sekawanan ikan lumba-lumba melompat serentak dari kolam dalam satu pertunjukan sewaktu aku bercuti ke Gold Coast musim sejuk yang baru lalu. Cantik gambar tu.

background on cellphone : Seperti wallet, handset aku juga adalah dari jenama cikai. Tidak boleh download gambar apa-apa. Yang ada cuma imej yang sudah dipreset dalam handset itu. Kalendar.

jewellery worn daily : Aku tidak tahu kenapa Hana suruh aku jawab soalan ini.

eyes : Putih di sekeliling, coklat di tengah. Tidak rabun. Belum lagi.

life : Ada masanya seronok, ada masanya tak. Biasalah kan?

3. What are you / do you :
doing this weekend
: Tidur. Bangun. Dan tidur semula. Dan kemudian untuk berbuka, makan percuma di Malaysian Hall.

wearing : T-Shirt merah, kain pelekat biru dan juga seraut wajah yang tension kerana belum siapkan tesisnya lagi.

want : Siapkan tesis. Habiskan masters. Balik Mesia. Jumpa mak abah. Adik-adik. Dia. Itu keinginan jangka masa pendek. Keinginan jangka masa panjang terlalu banyak untuk disenaraikan di sini.

listening to : Lelaki Ini oleh Anuar Zain.

smell like : Lelaki yang berbau badan tapi cuba ditutup dengan tempekan bedak Aiken dan semburan pewangi jenama…ya btul! cikai lagi!

4. Do you
believe in soulmate :
Sudah tentu

believe in miracles : Semestinya

burn quickly in the sun : Tak. Walaupun aku berkulit cerah, kalau berjemur lama pun kulit aku tidak akan hitam. Setakat inilah.

5. Who to tag?

Aku malas mahu tag sesiapa.